ЧОМУ СПУСКАЄТЬСЯ КОЛЕСО МАШИНИ?

0
57

Кожному автомобілісту необхідно знати про те, що сучасні машини укомплектовуються одним з двох типів шин. Це або камерні, або безкамерні шини. Перша різновид тепер використовується тільки в старих моделях авто і складається з герметичної покришки і камери з повітрям, що представляє собою гумову трубу, замкнуту в кільце. Недоліки камерних шин очевидні. Це, по-перше, велика маса в порівнянні з безкамерними шинами, і, як наслідок, сильне навантаження на підвіску автомобіля. По-друге, камерні шини значно нагріваються під час швидкого руху. І, найголовніше — в разі проколу колеса з таких шин моментально йде все повітря. Тому, незважаючи на відносно невисоку вартість і велику міцність, попит на камерні шини стрімко падає.

Зовсім інша справа — шини безкамерні, які можна придбати у нас на сайті https://virage.club. Що увійшли в ужиток на початку 2000-х років, вони до сих пір з великим відривом лідирують в сфері світового автопрому. Це пояснюється їх більш практичною конструкцією в порівнянні з камерними. У тому місці, де повинна розташовуватися камера, борта шини щільно стикуються з колісним диском, а на внутрішню поверхню покришки завдано герметизирующий шар товщиною 2 мм на основі каучуку. Крім того, вентиль в безкамерних шинах менше пропускає повітря за рахунок наявності гумової прокладки з бортиком біля основи. За рахунок відсутності тертя між покришкою і камерою, а також завдяки повільної розгерметизації шини, «бескамернікі» служать на порядок довше за своїх побратимів. Однак і вони не позбавлені вад. Це і низька міцність дисків, і слабкість бортовін, які легко пошкодити при неакуратному монтажі. Не можна рухатися на спущеному колесі через загрозу пошкодження герметика. Але зате незначний прокол шини цілком можна усунути монтажною пастою.

Так через що ж можуть спускати безкамерні шини?

На це є багато причин: бічні порізи, проколи протектора, втрата герметичності в місці стиковки борту шини і диска, витік повітря з-під вентиля або золотника, ну і нарешті, завершення термінів експлуатації. Всі ці проблеми будуть висвітлені на сторінці нашого сайту.

Щоб дізнатися, де саме спускає ваше колесо, досить занурити його в воду або нанести на шину розпилювачем мильний розчин. Навіть в незначних місцях проколу назовні виходитимуть бульбашки. Цим простим способом можна діагностувати наявність не тільки дірок на гумі, але і тріщин на диску.

Тепер перейдемо безпосередньо до бічних порізів. Вони часто зустрічаються по весні, коли великі калюжі закривають собою небезпечні ями, і водій, сам того не знаючи, грає в «російську рулетку», постійно погрожуючи потрапити в яму або вдаритися об її гострі краї. Бічний поріз — одне з найсерйозніших колісних ушкоджень, усунути яке здатний тільки висококваліфікований фахівець, та й то, їздити на такій машині потім треба буде з обережністю. Ну а радіальну шину після такої невдачі на дорозі і зовсім доведеться викинути. В ідеалі після порізу шини слід піти в магазин і купити нову. Ремонтуються такі пошкодження шляхом вулканізації місця порізу з подальшою накладкою замінника каркаса на внутрішню частину шини.

ПОДЕЛИТЬСЯ
Предыдущая статьяBitcoin Air
Следующая статьяВидалення вм’ятин

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here