Як вибрати хостес для заходу?

0
115

Даним питанням задається багато клієнтів. І в кінцевому підсумку приймають рішення звернутися в спеціалізоване агентство, яке зможе здійснити професійний подбор хостесс в Киеве. Більш того таке агентство запропонує своєму клієнтові широкий вибір і кінцеве рішення залишиться за замовником.

Адже кожен розуміє, що з вибраними хостес деякий час буде асоціюватися продукт, який ми представляємо широкої аудиторії. І від того, як правильно спрацює цей персонал, залежить успіх заходу і майбутні продажу, які дозволять нам повернути гроші, вкладені в рекламну кампанію. А в майбутньому, можливо, і виведе даний продукт в «зірки».

При виборі хороших хостес нам допоможе «кастинг». Його краще проводити в кілька етапів. На першому етапі ми вибираємо кандидатів, які візуально підходять під концепцію нашого продукту і гармонійно вписуються в загальну картинку всього заходу. На перший етап варто витратити деяку кількість часу. Важливо уявити собі людину в рамках заходу, що досить не просто.

Важливо отримати рекомендації про відібраних кандидатів. Чи не було запізнень або ігнорування проектів. Надійність самих людей.

Відібравши пару десятків потенційних кандидатів, необхідно запросити їх на другу частину кастингу. Цей етап передбачає візуальний контакт. Дуже бажано, щоб у хостес було портфоліо з попередніх проектів. Також під час кастингу варто попросити потенційну хостес розповісти про один з проектів, в якому вона брала участь. За допомогою портфоліо і розповіді про проект ми оцінюємо відразу кілька параметрів.

По-перше, розуміння хостес концепції продукту і вміння правильно говорити і висловлювати свою думку, підносити сам продукт і його кращі якості, вміння зацікавлювати потенційного споживача. За фотографіями ми можемо зрозуміти, наскільки людина вміє гармонійно вписуватися в рамки кампанії, правильно підбирати макіяж і аксесуари, щоб не виробляти відразливе враження. Адже візуальний контакт завжди проходить першим, після чого формується інтерес до продукції або заперечення такого.

Бачення зацікавленості продуктом і проектом важливо при відборі хостес. В іншому випадку викорінити байдужість персоналу під час проведення кампанії дуже складно.

Уміння правильно налаштувати на потрібну хвилю споживача — це вже 50% успіху грамотної презентації і далі дізнавшись про всі перевагах продукту, потенційний покупець приймає рішення про покупку.

Тому якісно вибрані хостес, доповнюють собою і своїми вміннями концепцію рекламної кампанії і, таким чином, підвищують імідж продукту і лояльність майбутніх споживачів.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here