Рекламні листівки

0
24

Роздача листівок — як підвищити ефективність?

З усього розмаїття методів і механік btl реклами в нашій країні, мабуть, саме широке поширення набула роздача листівок в місцях масового скупчення людей. Промоутери, які роздають яскраві листочки біля метро, ​​стали звичним видовищем для великих міст, і квапляться по своїх справах перехожі, часто, їх навіть не помічають, беручи на ходу запропонований рекламний проспект, і потім викидають його за непотрібністю.
Чи ефективні подібні рекламні акції і що потрібно зробити, щоб підвищити віддачу від такого заходу, як роздача листівок можете подивитися на нашому сайті http://vladpromo.com.ua/flagomahi.

Обов’язково потрібно визначити мету, яку ви хочете досягти роздаючи листівки у метро або в будь-якому іншому місці. І вирішити наскільки цей метод допоможе в досягненні вашої мети, або потрібно вибрати інший вид реклами, найбільш підходящий у вашому конкретному випадку. Звичайно, якщо ви відкрили магазин або салон краси і хочете проінформувати про це якомога більше людей, то роздача листівок у найближчій станції метро або в найближчому великому торговому центрі — це саме те, що вам потрібно, і результат такої акції не змусить себе довго чекати .

Визначення цільової аудиторії
Необхідно правильно визначити цільову аудиторію, на яку розрахований ваш товар або послуга. Помилково припускати, що листівки потрібно роздавати всім підряд, це не дасть ніякого ефекту. Промоутер повинен виділити з натовпу людей, найбільш придатних до цільової аудиторії товару, і вручити їм листівки, тоді це матиме найбільший ефект. Так, якщо ви інформуєте про відкриття магазину молодіжної моди, безглуздо роздавати листівки людям старшого і похилого віку, їх це точно не зацікавить.
масштаб акції

Дуже багато залежить від вибору місця і часу для проведення подібної акції. Чи буде це локальна рекламна акція, коли листівки лунають саме в тому районі, де розташований рекламований магазин або фірма, або ваш товар або послуга призначені для ширшої аудиторії і поширювати листівки потрібно по всьому місту або навіть по всій області. Найбільш вдалий час для таких заходів — це, звичайно, час пік, ближче до кінця робочого дня, коли більшість людей їде додому з роботи.

Правильне оформлення листівок
Величезну роль відіграє правильне оформлення рекламних листівок, які використовуються при проведенні промо акцій. Необхідно, щоб вони коротко і наочно інформували про товар або про послугу, яку ви хочете запропонувати. Отримавши на руки цей невеликий листок, людина відразу, навіть при швидкоплинному погляді на нього, повинен зрозуміти, що йому пропонують. Крім барвистого і оригінально оформлення непогано передбачити якісь знижки або бонуси пред’явнику даної листівки, тоді він вже точно не пременися скористатися вашою пропозицією.
вибір промоутерів

Звичайно, необхідно правильно підібрати промоутерів і придумати рекламний текст, яким повинна супроводжуватися роздача листівок. Подібна речевка просто необхідна, щоб привернути увагу людей, яким цікавий ваш товар.
Особливу увагу варто приділити як зовнішнім виглядом промоутерів, так і їх грамотної мови. Важливо, щоб у промоутера був досить гучний голос, який буде почутий в натовпі, оскільки в місцях масового скупчення людей досить шумно. Зовнішність і вік промоутерів повинні відповідати рекламованого товару.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here