Автомобільні підсилювачі звуку

0
109

У серйозних автомобільних аудиосистемах автомобілісти вважають за краще встановлювати зовнішній звуковий підсилювач потужності звуку. В даній статті описано які саме бувають підсилювачі, їх переваги, а також трохи про популярних помилках.

У характеристиках автомагнітоли можна побачити цифри «4х50W». Це максимальна потужність, яку вони можуть видати на піку (і то, недовго). При цьому нелінійні спотворення можуть досягати 10 відсотків, і тоді якісна музика перетворюється в простий набір звуків. Динаміки можуть з легкістю відіграти 10-20 Ватт, які видає вбудований підсилювач магнітоли. А ось видати заявлені 50 — це проблема, адже при такій гучності музика просто починає пищати і хрипіти.

Які бувають види підсилювачів для динаміків і сабвуферів

Який підсилювач вибрати, вирішувати вам. З нашого боку рекомендуємо звернути увагу на підсилювачі Mosconi. Італійська компанія виробляє усілітілі звуку з високою якістю і стильним дизайном за найостаннішими технологіями. Незважаючи на високі досягнення в області аудіотехніки, компанія залишається відданою демократичним цінників, що не може не радувати.

Одноканальні підсилювачі https://130.com.ua/category/amplifiers/

Одноканальні підсилювачі (моноблоки) призначаються для посилення сабвуфера. Деякі такі пристрої можуть працювати при навантаженні до 2 Ом, тому вони вважаються низькоомними, також, найчастіше вони працюють тільки на певних частотах. Тобто, підключити твітера від такого підсилювача неможливо. Такі автопідсилювачі звуку за показником вихідної потужності перевершують універсальні. Вони виготовлені за складною технологією з використанням якісних деталей, тому ціна на одноканальні підсилювачі може бути досить висока.

Двоканальні і триканальні підсилювачі

Автомобільні двоканальні підсилювачі використовуються для потужного і якісного звучання динаміків або сабвуфера. Можна легко обійтися одним сабвуфером, який підключений одночасно до двох каналах в режимі моно (при мостовому підключенні).

При мостовому підключенні потужність, яка видається підсилювачем, може бути в кілька разів вище.

Наприклад, якщо сабвуфер з двома каналами працює при номінальній потужності 2х60 Вт, то в мостовому режимі він може видавати 1х200 Вт. Для того, щоб сабвуфер відігравав тільки басові частоти, використовується низькочастотний фільтр, який вбудований в автопідсилювач. Без нього музика звучатиме як з відра. З решти акустикою роблять навпаки — обрізають низькі частоти.

Досить рідко зустрічаються і триканальні підсилювачі. Це пояснюється тим, що вони практично ідентичні з двухканальнікамі. Єдина їх відмінність в тому, що вони можуть працювати в режимі tri-mode (одночасне підключення двох каналів акустики і одного сабвуфера).

Чотирьохканальні підсилювачі https://130.com.ua/category/amplifiers/

Найпоширенішими є 4-канальні підсилювачі. Визнання автомобілістів вони заслужили завдяки своїй універсальності. Найпопулярніша схема підключення — 2 канали на фронтальну акустику і 2 канали на сабвуфер. Замість сабвуфера можна підключати тилову акустику. Також є «поканальное» підключення. В такому випадку перша пара виходів йде на ВЧ динаміки, а друга пара — на НЧ динаміки.

П’ятиканальні підсилювачі

Що стосується 5-канальних підсилювачів — це ті ж чотирьохканальні підсилювачі, але з додатковим сабвуферним каналом. Решта чотири канали можна використовувати як для системи з передньої і задньої акустикою, так і для «поканального» підключення.

Підсилювачі з DSP

Особливий інтерес представляють підсилювачі звуку з вбудованим DSP (Digital Signal Processor), який надає нові можливості в обробці, комутації та управлінні звуком, а також володіє безліччю інших корисних функцій.

Єдиним недоліком є те, що цифрових підсилювачів, які мають по-справжньому якісним звуком, вкрай мало. При цьому, якщо порівняти зовнішній DSP-процесор будь-якого бренду і підсилювач з вбудованим DSP, їх функціонал буде практично однаковим. На даним момент вибрати підсилювач з DSP можна серед асортименту компанії Mosconi.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here